S'ofereix:
Durada de contracte/Tipus : 6 mesos / Contracte circumstàncies de la producció
Jornada/setmanal 40 hores setmanals
• Completa
•De 7:30 a 14:30 o de 14:30 a 21:30 hores
Dies de descans/setmanal: 7 dies mensuals (variables segons planilla)
Sou brut/mes x nº pagues: 1.132,07 € / mensuals i 2 pagues anuals
Categoria professional: Grau Auxiliar Infermeria o Certificat Professionalitat d’Atenció Sociosanitària.
Conveni col·lectiu: VIII Convenio Marco Estatal
Requisits: Formació: Grau d’auxiliar d’infermeria o Certificat de Professionalitat d’Atenció Sociosanitària.
Funcions:
Participar, conjuntament amb altres professionals de l’equip interdisciplinari, en la recepció i acollida de la persona usuària.
Responsabilitzar-se de la tutoria de la persona usuària segons el sistema utilitzat pel centre i fer-ne el seguiment, observant els canvis que es puguin produir.
Fomentar l’autonomia d’acord amb les seves necessitats i indicacions del Pla individual d’atenció interdisciplinària (PIAI).
Procurar que l’usuari es trobi com a casa i en un ambient familiar.
Promoure, ajudar o realitzar la higiene personal, en funció de les seves necessitats i del PIAI.
Vigilar i promoure la cura i imatge personal.
Organitzar i col·locar la roba del resident a l’armari de cadascú i fer el canvi de roba per a cada estació de l’any.
Atendre i prevenir problemàtiques en eliminació i controlar la incontinència d’esfínters.
Prevenir les úlceres per pressió (hidratació de la pell, utilització de coixins, canvis posturals).
Proporcionar i administrar els aliments facilitant la ingesta en aquells casos que ho requereixin i amb la correcta utilització dels mitjans tècnics, si és necessari.
Detectar si la dieta pautada s’adapta a les necessitats de l’usuari.
Col·laborar en la correcta administració de medicaments i la realització de determinades cures d’acord amb les directrius del personal sanitari.
Mantenir l’ordre de l’habitació i les condicions higienicosanitaries de l’habitació i dels seus efectes personals.
Col·laborar en el manteniment de les ajudes tècniques (pròtesis, ortesis, cadira de rodes, caminadors, bastons, contencions...).
Aplicar les tècniques bàsiques de prevenció d’accidents segons els protocols de seguretat.
Preparar la persona pels trasllats d’emergència i efectuar l’acompanyament, vigilància i suport, si és el cas, i proporcionar la informació mínima necessària als professionals corresponents.
Desenvolupar i/o col·laborar en les activitats lúdiques i de lleure.
Col·laborar en les activitats i exercicis de manteniment i entrenament psicològic, rehabilitador i ocupacional.
Acompanyar a les activitats lúdiques fora del centre.
Promoure la comunicació i les relacions humanes, socials i interpersonals entre les persones usuàries, utilitzant, si és el cas, sistemes alternatius de comunicació.
Actuar davant de les situacions de conflicte i resolent, segons les seves competències, les incidències sorgides i comunicar-ho, si és el cas, al professional competent.
Donar suport emocional i acompanyament en el procés de pèrdua i dol, oferint el servei religiós de la Residència.
Acompanyar a les persones usuàries en la seva etapa terminal i presentar el coordinador de pastoral.
Realitzar les cures post-mortem, si s’escau.
Aplicar els diversos protocols d’actuació i organitzar la documentació bàsica de treball.
Registrar les actuacions realitzades a cada persona usuària i anotar qualsevol variació en el seu estat o qualsevol incidència.
Funcions en relació amb la família o persona de referència:
Informar-la, orientar-la, implicar-la i sensibilitzar-la en la cobertura de les necessitats materials i personals de la persona usuària.
Fomentar la seva integració i la col·laboració en les activitats del centre.
Fomentar la sensibilització de la família en els canvis físics i psíquics que es produeixen en la persona usuària, i adaptar-se als mateixos.
Derivar la família, quan sigui necessari, al professional pertinent o al responsable de pastoral.
Sensibilitzar-la en el foment de l’autonomia del seu familiar.
Registrar i comunicar, si és el cas, qualsevol incidència que pugui sorgir.
Fomentar l’adaptació a les normes de règim intern del centre.
Donar suport en la situació de pèrdua i el dol.
Funcions en relació amb l’equip interdisciplinari:
Col·laborar i coordinar-se amb la resta dels professionals de l’equip.
Assistir a les reunions periòdiques establertes d’acord amb l’organització del centre.
Col·laborar en la planificació, execució i avaluació del Pla individual d’atenció interdisciplinària dirigides a cobrir les activitats de la vida diària i fer-ne el seguiment.
Participar en la planificació i organització d’activitats preventives, ocupacionals i de lleure.
Comunicar les incidències en relació amb la persona usuària o família.
Realitzar les accions que es derivin de les indicacions de l’equip interdisciplinari i fer-ne el seguiment.
Funcions en relació amb la institució:
Participar en l’organització dels espais, les ajudes tècniques i els instruments de treball.
Participar en l’elaboració i aplicació dels protocols d’actuació del centre.
Adaptar-se a l’organització i normes de règim intern del centre.
Col·laborar en el control de contaminacions en la institució.
Utilitzar els materials adequats de protecció per complir els protocols de seguretat.
Formar part dels equips d’emergència del centre.
Funcions en relació a la formació:
Participar en la formació organitzada per la institució.
Assistir a cursos de formació continuada sempre i quan sigui possible.
Transmetre els continguts i els coneixements adquirits per la formació a la resta de l’equip.
Participar en la formació dels alumnes en pràctiques.