Requisits:
Estar en possessió del títol d’FP grau superior o mitjà d’electricitat o titulació assimilable (certificat de professional de nivell III), o estar en condicions de tenir-lo a la data en que finalitzi el termini de presentació d’instàncies, en el seu cas. A més, s’haurà de disposar de carnet de conduir nivell B1.
Tasques del lloc de treball:
o Donar suport al responsable de la brigada en la realització dels treballs a desenvolupar.
o Preparar el material necessari per a l'execució de les tasques del seu lloc de treball. Realitzar trasllats de materials. Controlar el material utilitzat i realitzar el seu inventari.
o Supervisar les tasques realitzades per la resta del personal de brigada que col·laboren en les funcions pròpies del seu ofici.
o Qualsevol de les tasques relacionades per al lloc de “oficial d’imatge de poble”.
o En el supòsit de realitzar les tasques pròpies de l’ofici d’electricista:
▪ Realitzar inspeccions tècniques i portar el control de les instal·lacions elèctriques en els edificis municipals, enllumenat públic i supervisar instal·lacions elèctriques en esdeveniments.
▪ Realitzar les instal·lacions elèctriques, emetre els certificats per la seva legalització, així com ocupar-se de seu manteniment com instal·lador autoritzat.
▪ Realitzar instal·lacions especials: Aparells de climatització, calefacció, ventilació, etc. i/o els seus elements.
▪ Legalitzar instal·lacions, com instal·lador autoritzat per el Departament d’Empresa de la Generalitat de Catalunya.
▪ Col·laborar en la realització d’estudis de viabilitat d'instal·lacions d'estalvi energètic, així com realitzar la seva instal·lació i manteniment.
▪ Realitzar instal·lacions i manteniment d'elements de foment d'estalvi energètic, d'origen provisional en esdeveniments, d'energies renovables.
o Servei de guàrdia 24 hores per a assistència setmanal de dilluns a diumenge a funcions adscrites al lloc, motivada per situacions de funcionament ordinari o d'emergència, d’acord al sistema de torns establert al conveni col·lectiu.
o Efectuar qualsevol altra tasca pròpia del seu grup professional que li sigui encomanada i per a la qual hagi estat prèviament instruït/da.
Presentació de sol·licituds:
La sol·licitud de participació i l’aportació de documentació es realitzarà presencialment a l'Ajuntament de Deltebre a l’EAC (Espai d’Atenció a la Ciutadania) de l’Ajuntament de Deltebre personalment i com a data límit el dia 9 d'octubre de 2024 a les 14:00 hores. També es pot presentar telemàticament a la seu electrònica de la pàgina web de l’Ajuntament de Deltebre (tràmits i serveis > tràmits amb l’Ajuntament > Relacions amb l’Administració > Instància per a participar en una borsa de treball), dins el termini establert en l’apartat anterior i, si s’escau, amb les pròrrogues addicionals que es derivin.
Documentació a presentar.
La instància anirà acompanyada de la següent documentació (molt important aportar al moment de presentació de la instància els documents originals i les fotocòpies corresponents d’aquests degudament compulsades):
DNI
Fotocopia compulsada de la titulació d’accés requerida.
Currículum vitae acadèmic i professional actualitzat.
Vida laboral actualitzada.
Permís de conduir, classe B.
Documentació acreditativa dels mèrits a tenir en compte a la fase de concurs: cursos, contractes laborals o certificat de l’empresa indicant les funcions realitzades, certificats de serveis prestats, etc. (fotocòpies compulsades, si s’escau).