Tècnic/a de Gestió econòmica i financera i suport al desenvolupament organitzatiu

Publicada: jueves, 9 de enero de 2025

Per inscriure's a aquesta oferta,
Per inscriure's a aquesta oferta, Inicia sessió, o si no estàs registrat/a, registra't com a candidat/a.

Codi


96-2025G

Descripció


Cáritas Diocesana de Tortosa: És l'instrument fonamental de l'Església Diocesana de Tortosa, per a l'acció caritativa i la promoció social, que des de fa més de 60 anys desenvolupa una important tasca amb les persones que pateixen la injustícia de la pobresa, lluitant contra l'exclusió i la vulnerabilitat social , sensibilitzant la societat en general sobre les causes que l'originen i realitzant actuacions en diferents àmbits com formació, animació territorial i promoció del voluntariat així com el desenvolupament de la xarxa de 34 Càritas parroquials i Interparroquials. Càritas te la voluntat de ser reflex de l’amor de Déu a través de la comunitat cristiana, i per això el seu model d’acció social posa al centre la persona, l’acull, l’atén i l’acompanya tot facilitant espais d’esperança i camins de superació. Càritas pretén empoderar i promocionar a les persones comptant amb el seu protagonisme, oferint espais de reciprocitat i participació. En aquests moments Càritas Diocesana de Tortosa necessita un/a Tècnic/a Superior Graduat/da per cobrir una plaça de nova creació de TÈCNIC/A DE GESTIÓ ECONÒMICA I FINANCERA I SUPORT AL DESENVOLUPAMENT ORGANITZATIU per tal de contribuir a fer possible aquesta visió.

Vacants


1
Funcions principals:
El/la Tècnic/a de gestió econòmica i financera i suport al desenvolupament organitzatiu
desenvoluparà les següents funcions i tasques:
Àrea de facturació i proveïdors:
• Emissió i gestió de la facturació a clients i donants.
• Recepció, revisió, registre i pagament de factures i transferències a proveïdors.
• Control de retencions d'IRPF a proveïdors.
• Gestió i calendarització de pagaments i tresoreria de l’entitat.
• Comunicació als equips sobre la facturació i pagaments de subvencions.
Àrea de Recursos Humans:
• Gestió d'altes, baixes i modificacions de contractes de treball del personal.
• Coordinació amb la gestoria per gestionar formularis i documentació laboral.
• Control de baixes per incapacitat laboral temporal (ILT).
• Pagament i repercussió de nòmines als equips i comunicació dels informes corresponents.
• Gestió i control de desplaçaments dels treballadors (quilometratge i dietes).
Àrea de pressupostos i control econòmic:
• Elaboració i seguiment dels pressupostos anuals dels equips i serveis.
• Preparació de pressupostos generals i ajustos dels SSDD.
• Control econòmic de campanyes específiques (Corpus, Nadal, emergències, etc.).
Àrea comptable i conciliació:
• Conciliació bancària i justificació de moviments bancaris.
• Control d’efectiu de caixa i elaboració de quadres mensuals.
• Actualització del control patrimonial, gestió de taxacions i assegurances.
• Seguiment de contractes d’assegurances i gestió d'incidències.
Àrea de donacions, herències i llegats:
• Gestió de donacions i suport administratiu en herències i llegats.
Àrea de tancament comptable i auditoria:
• Preparació de balanços, comptes de resultats consolidats i verificacions periòdiques.
• Preparació de documentació per a auditories internes i externes.
• Implementació de la comptabilitat analítica (projectes, finançadors, impacte).
Gestió amb administracions:
• Control i seguiment de pagaments a Hisenda i notificacions de l'AEAT.
• Descàrrega i gestió de notificacions electròniques de les administracions.
Suport i millora contínua:
• Suport comptable als equips i orientació sobre tasques administratives.
• Proposta de millores i adaptació del lloc de treball segons necessitats.
• Suport en la redacció i control de projectes subvencionats.
• Participació en el programa de mesurament i control d’impacte social.
Requisits dels candidats:
• Titulació en Administració i Finances, Comptabilitat, Economia o similar.
• Experiència prèvia en llocs de treball similars.
• Domini avançat d’Excel i eines ofimàtiques (Microsoft Office 365).
• Coneixement de programes de gestió empresarial (Contaplus, Sage, SAP, Dynamics 365 o similars).
• Capacitat d’organització i treball en equip.
• Iniciativa i capacitat d’adaptació.
• Nivell alt de català i castellà (escrit i oral).
• Es valorarà coneixement d’anglès i experiència amb programes de gestió d’entitats socials.
• Es valorarà el coneixement previ de Càritas i experiència en parròquia.
• Alta motivació i identificació amb els valors de Càritas i els fins per als quals treballa.
Incorporació prevista:
20 de gener de 2025
Condicions laborals:
Categoria: Tècnic Superior Graduat
Jornada Complerta (37,5h/setmanals)
Contracte indefinit (període de prova 2 mesos).
Retribució segons conveni d’Acció Social de Catalunya.
Lloc de treball:Tortosa

Localitat, Província


TORTOSA, Tarragona

Nivell Formatiu i Acadèmic mínim


Cicle de grau superior o FP II

Titulació Requerida


GRAU en Economia
TÈCNIC SUPERIOR administració i finances

Permisos de Conduir


No es requereix cap permís.

Vehicle propi


No es requereix vehicle propi.

Idiomes


No es requereix cap idioma específic.

Ocupacions


Tècnics Superiors en Comptabilitat i/o Finances, en general

Àmbits de selecció de candidats/es


Local

Durada contracte


Indefinit

Tipus de Jornada


Completa

Salari


25.000€ bruts /any

Comparteix aquesta oferta


Informació sobre Cookies

  • Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per recopilar informació que ajudi a optimitzar la seva navegació web.
  • No s'utilitzen cookies per recollir informació de caràcter personal.
  • Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot obtenir més informació o conèixer com canviar la configuració, en la nostra Política de Cookies.