Administratiu/va de RRHH

Publicada: miércoles, 13 de mayo de 2020

Tornar a ofertes

Descripció


Important empresa de transport de viatgers, necessitem incorporar, de forma immediata, un/a administratiu/va de RRHH.

Vacants


1

Contingut


Tasques:

- Gestió de nòmines, tràmits de Seguretat Social i IRPF. Conèixer el Sistema Red, Certific@, Contrat@, EAET.
- Gestió d'incidències de presència (baixes, control d'absentisme, vacances, etc)
- Elaboració, presentació i arxiu documental de contractes, liquidacions, certificats, models i escrits davant organismes oficials.
- Atenció a les consultes presencials i telefòniques dels treballadors/es.
- Suport a l'atenció i gestió documental de sinistres i pòlisses d'accidents relacionats amb l'empresa.
- Altres.

Requisits:

- Preferentment disposar de Diplomatura o Grau en RRLL i RRHH.
- FP o CFGS en Administració i Finances o similar.
- Experiència mínima demostrable d'1 any en lloc similar.
- Bon nivell informàtic i domini del paquet office.
- Permís de conduir
- Disponibilitat per desplaçar-se als diferents centres de treball de l'empresa.

Es valorarà:

- Domini de programa de nòmines a 3EQUIPO, A3NOM o similar.

S'ofereix:

- Incorporació immediata.
- Carrera professional interna.
- Jornada completa de dilluns a divendres en horari partit.

 

Localitat, Província


TORTOSA

Nivell Formatiu i Acadèmic mínim


Estudios post-secundarios, Enseñanzas universitarias de primer ciclo y equivalentes o personas que han aprobado 3 cursos completos de una licenciatura o créditos equivalentes (diplomados)

Permisos de Conduir


No se requiere ningún permiso.

Es requereix vehicle propi


No

Idiomes


No es requereix cap idioma específic.

Ocupacions


No es requereix cap ocupació específica..

Àmbits on es desenvoluparà el lloc de treball


Local

Comparteix aquesta oferta