Wedding planner - Coordinador/a de noces i banquets

Publicada: viernes, 31 de enero de 2020

Tornar a ofertes

Descripció


Es necessita persona per coordinar noces i banquets

Vacants


1

Contingut


Funcions:
Col·laborar en l'organització dels esdeveniments, principalment noces, coordinació d'aspectes tècnics i altres serveis.
Col·laborar en la transmissió dels detalls al personal dels diferents departaments de l'hotel mitjançant fulls de servei.
Secundar i resoldre els dubtes dels nuvis en la preparació de l'esdeveniment.
Assistir als nuvis i convidats a l'esdeveniment durant tota la celebració vigilant el compliment de les pautes marcades.
Realitzar el seguiment de les estipulacions reflectides en el contracte pel que fa a dates i condicions econòmiques
Seguiment dels índexs de qualitat i satisfacció dels clients pels serveis prestats.
Suport al departament comercial i a les activitats pròpies del mateix com ara assistència a fires, manteniment BBDD i reportis comercials.


Valorable
Formació en turisme, comerç o similars
Experiència en el sector de noces i banquets
Experiència en el sector comercial
Coneixements bàsics d'anglès i francès

Competències necessàries:
Domini de l'Excel
Persona empàtica, organitzada, responsable, disposada a treballar sota pressió.
Persona resolutiva, amb capacitat de respondre a situacions imprevistes.

Condicions:
Treball principal els caps de setmana.
Febrer/març mitja jornada
Abril a novembre jornada completa
Resta de l'any depenent de l'activitat hotelera.

Localitat, Província


AMETLLA DE MAR, L'

Nivell Formatiu i Acadèmic mínim


Estudios secundarios, Enseñanzas de bachillerato

Permisos de Conduir


B

Es requereix vehicle propi


Idiomes

Idioma Nivell Lectura Nivell Escriptura Nivell Parlat
Català Alto Alto Alto
Inglés Medio Medio Medio
Francés Medio Medio Medio
Español Alto Alto Alto

Ocupacions

Trabajadores de los Servicios de Restauración, Personales, Protección y Vendedores

Àmbits on es desenvoluparà el lloc de treball


Local

Comparteix aquesta oferta